Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Most arra volt szükségem, hogy az egész testemet kényeztessék és finoman masszírozzák. Nem volt kedvem prostihoz menni és dugni, két menet között meg erőltetett dumát folytatni. Ezért kerestem egy lányt, aki szépen megmasszíroz, a végén pedig egy lingam masszázzsal kielégít. Találtam is egy kedves lányt, akinek az oldalán szépen le voltak írva a masszázs típusok, eléggé szakszerűen. Gondoltam ő jó lesz. Ráadásul nem is egy szokásos masszázs oldalon hirdetett, hanem volt saját weboldala. Telefonon megbeszéltük, amit meg kellett és mentem hozzá.

kedves kis lakás volt, hangulatosan berendezve. Nem voltam beszélgetős kedvembe, így csak hagytam, hogy masszírozzon. Kellemes volt és nem erős, mert úgynevezett szeretet masszázsra mentem. Inkább finom érintések és gyenge masszírozás volt. Egy szál tangába volt végig.

Vártam már a végén a lingam masszázst, mert az első ilyen jellegű élményem inkább negatív volt. Erről írtam is már korábban. Az első ilyen lingam masszázs élményem egy sima kiverés volt. Úgyhogy most nagyon vártam, hogy vajon milyen lehet egy igazi. Hát az az igazság, hogy ezt most sem tapasztalhatta meg. Tett valami olajat a kezére és lassan elkezdte nekem verni. Közben a pici cickókat simogattam. Kezdett a kezével gyorsítani, erre én is jobban beindultam és megkértem, hogy vegye le a bugyiját. Elkezdtem a punciját dörzsölni. A végén elélveztem, de semmi több. Ennyi. Szerintem ez se lingam masszázs volt. Vagy ha igen, akkor elég sok férfi csinálja magának ezt a masszírozási technikát.

Összességében jól éreztem magam, de csalódottan távoztam. Kifelé menet még egy blokkot is a kezembe nyomott, amit igyekeztem az első kukába kidobni, nehogy bizonyíték maradjon a zsebemben.

Ha esetleg valaki már járt olyan lánynál, akitől tényleg normális lingam masszázst kapott, akkor valami linket írjon már legyen szíves kommentbe. Köszi!

Címkék: verés szexmasszázs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr396594733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása