Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Olyan szintű túlkínálat van a prosti piacon, hogy szerintem rég volt ilyen, pedig már a "válságból" is eléggé kifelé tartunk. Egyszerűen nem tudok dönteni a sok lány közül, rengeteg landolt a kedvencek közé. Annyi pénz meg a földön nincs, hogy mindegyikhez elmenjek. Nem is csodálom, hogy vonzó ez a szakma bizonyos lányok körében. Fél óra 10ezer, egy óra 15ezer. Van ettől kicsit olcsóbb is, de ez az árkategória azért már megüt egy elég jó szintet. Nem csak a lábát teszi szét, hanem még szóba is elegednek veled, kapsz egy pohár vizet, vagy üdítőt, meg persze tisztaság és rend van a lakásban. Szóval vonzó a sok pénz, főleg ha "főnök" nélkül csinálják. Nem nehéz kiszámolni, hogy havi szinten mennyit kaszálnak. Na persze, ha nincs a lány mögött egy "főnök", akkor azért kicsit rizikós egy idegen pasit a lakásba engedni. Márpedig sok ilyen van. Legutóbb egy 22 éves csajszinál voltam, egyedül fogadott. Mikor mentem fel a lépcsőn már hamarabb nyitva volt az ajtó és kikukucskált, gondolom jól megnézett, hogy beengedjen e. Hát jó ember ismerőnek kell lennie, hogy kb 5 másodperc alatt kiszűrje, nem vagyok e pszichopata. Dolgoznak úgy is lányok, hogy többen vannak egy nagyobb lakásban, sőt akár még egy pasi is van ott, aki vigyáz rájuk. Persze te csak a saját csajoddal találkozol, ügyesen megoldják, hogy mást ne láss.

Nála voltam, Amandának hívják:

Képkivágás.JPG

Jól eltértem a tárgytól. Szóval bőséges kínálat miatt most azt fogom alkalmazni, hogy csak fél órát maradok egy lánynál, így viszonylag hamarabb eltudok menni egy másikhoz. Amúgy is belefutok néha olyanokba, akikkel képtelenség beszélgetni és a két menet között még nekem kell erőlködni, hogy kihúzzak belőle néhány szót. Most legutóbb is így csináltam már. Ennek mondjuk az a hátránya, hogy nincs külön végig szopás és utána pedig egy keményebb dugás, hanem a kettőt össze kell vonni. 

Na majd meglátjuk, hogy mennyire fog bejönni.

Címkék: prosti szexpartner amanda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr636711549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása