Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Van egy takarítónőnk, heti rendszerességgel jár hozzánk takarítani. Jóval idősebb tőlem, 50 feletti. Külsőleg semmi extra, de nem rossz. Aranyos, kedves, mosolygós. Eddig nem volt a fejembe semmi erotikus vele kapcsolatba, de már egy jó ideje akkor jön hozzánk, mikor senki sincs otthon, mivel dolgozunk. Egyik nap haza kellett mennem a munkahelyemről és pont nálunk volt takarítani. Ekkor pattant a fejembe, hogy otthon vagyok egyedül egy nővel. Nincs itt senki más. Mi lenne, ha kikezdenék vele. Ha elutasít, nem hiszem, hogy elmondaná másnak, mert gondolom a munka jól jön neki, tehát problémám nem lehetne belőle. Először csak a fejembe volt ez a gondolat, hogy milyen jó lenne takarítás közben letámadni és a konyhapulton megdugni, vagy a nappali kanapén ülve szopná a farkam. A gondolataimat persze egy maszturbálással elhessegettem. 

Következő alkalommal még reggel otthon voltam és ő kicsit hamarabb érkezett hozzánk. Először a fürdőszobába ment takarítani. Nekem kb ebben a pillanatban felállt a farkam. A konyhába mentem, elővettem a farkam és verni kezdtem. Nagyon durván izgatott a helyzet, hogy néhány szoba választ el tőle és én ott játszom magammal. Titkon reméltem, hogy hirtelen belép a konyhába és lebukok előtte. Persze én hamarabb elélveztem.

Lehet egyszer felbátorodok és csak annyit mondok neki, hogy nézzen maszturbálás közben, de egyenlőre ez a szomszéd szobában való élvezés is nagyon izgató tud lenni. 

Címkék: verés takarítónő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr178083376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása