Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Munka közben szokott lenni néha egy kis szabadidőm, ekkor szoktam elintézni apró cseprő dolgaimat, például elugrani egy prostihoz dugni egyet. Néha ez a szabadidő úgy alakul, hogy nem tudom előre tervezni, de rendelkezésemre áll 1-2 óra. A kedvenceim közé jó pár csinos prosti el van mentve, ilyenkor az egyiket megcsörgetem, hogy pont most alkalmas e. Legutóbb is így jártam, hogy hirtelen felindulásból, egy hétköznap kora délután megcsörgettem az egyik kedvencemet. Fel is vette, de sajnos közölte, hogy estig tele van, nincs szabad hely. Sebaj, hívtam a másikat. Nem vette fel. Ok, jöhet a következő. Felvette a barátnője, de én nem őt kerestem. Ezután feladtam. Új csajt nem kezdtem el keresgélni, mert akárkihez nem szívesen megyek. Ha valakit a kedvenceim közé teszek, akkor előtte azt alaposan áttanulmányozom és elolvasom a beszámolókat. Úgyhogy ez a kör nem jött össze.

Ha megnézzük a szexpartner oldalakat, látni, hogy nagyon nagy a kínálat, de úgy látszik, hogy a kereslet még nagyobb. Legalábbis a minőségi szolgáltatóknál. Mondjuk tény, hogy az egyszerűbb és nem annyira szexi lányokból nagyon sok van, náluk hely is akad bőven. Gondolom az ő partner körük is megvan. Egyszer voltam véletlenül egy ilyen lánynál, de elég is volt. Ha már egyszer fizetek a dugásért, akkor olyan lányt akarok dugni, aki bomba és a maximumot nyújtja. Ezek a lányok persze többet kérnek, de megéri az árát. Na és ezeknél a lányoknál van helyhiány. Sőt, nagy részük még meg is válogatja, hogy kivel bújik ágyba...és megvan, hogy egy nap max mennyi pasival találkozik, nehogy le legyen strapálva. Teljesen igaza van.  

Címkék: prosti

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr788083438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása