Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

tumblr_nbgwguC58d1tqgnzpo1_1280.jpg_800x1123

Szépen beterítette.

Te hova szeretsz leginkább élvezni?

A: szájba

B: arcra

C: mellre

D: hasra

E: popsira

F: popsiba

G: puncira

H: punciba

I: lábra

J: gumiba

K: egyéb:

Én leginkább a lányok arcára szeretek ráélvezni. Olyankor élvezem, hogy ő csak az enyém és azt csinálok vele amit akarok. Olyankor olyan kis alázatosak és kiszolgáltatottak. Ha elvezés előtt még képbe vagyok, akkor szeretem nézni az arcát, ahogy várja, hogy ráélvezzek. Látom rajta, ahogy várja, hogy vajon hova fogja kapni...a szájára? vagy az arcára? a hajára? A végén általában meglepődnek, minta nem tudta volna, hogy mire is számítson.

Címkék: kép elélvezés arcra élvezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr566730135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása