Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Mindig is voltak szexpartnereim, általában közeli csaj ismerősök. Az elején elég jól és zökkenőmentesen ment a dolog, de aztán ahogy az én életem is kezdett kialakulni, már nem volt olyan egyszerű a randikat kivitelezni. Nem volt már annyi szabadidőm a párom miatt, meg a munka is nagyon sok volt. Mindig arra jutottam gondolkodás közben, hogy ki kellene próbálnom a fizetős lányokat, mert akkor nem kell alkalmazkodnom, nem kell magyarázkodnom. Csak felhívom, találkozunk, szexelünk, fizetek és már lépek is. Ez elég egyszerűnek tűnt, jól beilleszthető a napjaimba. Elhatároztam, hogy kipróbálom a dolgot. Elsőnek nem mertem rendes prostihoz menni, gondoltam bevezetésnek jó lesz egy laza szexmasszázs. 

A neten találtam is egy szép, fiatal lányt. Nem nagyon tudtam mire kell ilyen esetben figyelni. Fel is hívtam, hamarosan már nála is voltam. szerencsére valóban egy fiatal csinos lány nyitott ajtót. Elég jól indult, kicsit megnyugodtam. Vetkőzés, tusolás és már a szivacson is találtam magam, egy hangulatos kis szobában. Nem mondanám komoly masszázsnak, de hát nem is azért mentem. Inkább egy lazító masszázs volt és kellemes beszélgetés. A lányon csak egy tanga volt, szép nagy mellei néha a hátamhoz értek nyomkodás közben. Elég sokáig tartott, kitartó volt. 

Egyszer csak mondta, hogy forduljak meg. Ekkor már totál ellazultam, nem izgultam kicsit se. Azért furcsa volt abból a szempontból, hogy még sose látta a farkamat vadidegen lány. Épp ezért nagyon izgató is volt a dolog. síkosítót tett a kezére és neki látott, hogy örömet szerezzen nekem. Orál nem volt, de ezt tisztáztuk is az elején. Mondhatni, simán kiverte nekem. Itt nem volt helye romantikának, vagy érzékiességnek. Néha a haját félrehúztam, hogy lássam az arcát és a szemét, de ő úgy visszaigazította, hogy takarja az arcát. Utána már nem piszkáltam, megértettem, hogy nem akarja, hogy lássam őt közben.

Jól éreztem magam, de utána már hamar rájöttem, hogy az ár/érték arányt nézem, akkor nem éri meg erotikus masszázsra menni, mert egy kicsivel még megtoldom az összeget és egy egész órát lehetek egy prostival. Bevezetésnek, ebbe az érdekes és marasztaló világba pont jó volt nekem. 

Innentől számítom prosti függőségem kezdetét.

Címkék: verés szexmasszázs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr956299515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása