Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy szexmániás naplója

Nem tartom magam "hivatalosan" szexmániásnak. Valahol félúton vagyok. Ebben a blogban szexuális kalandjaimat szeretném megosztani. Mind igaz történet, szükség esetén a neveket megváltoztatom. A sztorikat nem feltétlenül idősorrendben fogom írni. A számomra fontos és meghatározó élményeket osztom meg.

Friss topikok

Sajnos ő is azok közé a lányok közé tartozik, aki hipp hopp eltűnik. Fiatal, olyan 23 körüli csaj volt, nem nádszál vékony, de nem is husis, hanem olyan pont jó, meglehetett markolni a derekát ha kellett. Ja igen, ő is fizetős szexpartner volt. Többször is voltam nála, többek közt azért szerettem őt, mert nagyon jól tudott szerepjátékozni. Bármilyen szerepbe nagyon jól belebújt. A kedvencem az apa-lánya szerep volt. Jól tudott kislányosan viselkedni. 

A játék lényege az volt, hogy bevezettem a szex világába, megtanítottam szopni és dugni. Mikor kicsomagoltam a törölközőből, kicsit visszahúzódóan és szégyenlősen viselkedett, pont ahogy kell. Szex közben már azért kicsit elengedte magát és nem úgy viselkedett, mint egy amatőr, de hát hogy is várhatnám el tőle, hogy amatőrként dugjon, mikor naponta több pasi is átmegy rajta...Az élmény jó volt és ez a lényeg.

 

Címkék: prosti szerepjáték szexpartner

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszexmaniasnaploja.blog.hu/api/trackback/id/tr1006389369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása